סינגל אופניים בעזוז

אם אתם בקטע של אופניים ואתם מחפשים מסלול מהנה שישבור קצת את השגרה, סינגל עזוז לאופניים זה מסלול שהיינו ממליצים לכם לבדוק. מדובר במסלול בקושי בינוני שאורכו הכללי הינו כמעט 30 ק”מ. הסינגל מתחיל ממש בכניסה ליישוב עזוז וידרוש ממכם מספר שעות תלוי בקצב שלכם ובאופן שבו אתם מבצעים את המסלול…

נקודות מומלצות בסינגל עזוז:

  • גבעת שריונים – מציעה לכם נקודת תצפית נפלאה אל עבר מישורי הסבח’ה, ניתן לראות אפילו את צפון סיני.
  • דרך יאיר פלד – האזור משלוחת קדש ברנע דרומה עד למוצב הסבח’ה נקראת דרך הפטרולים לזכרו של סרן יאיר פלד ז”ל שהיה מפקד סיירת צנחנים ונרצח על ידי בדואים ב- 7.9.59, המסלול כולל קטעי רכיבה בשבילים לא מסומנים באזורים מדברים יפיפיים.
  • בור הסבח’ה – בור מים גדול באמצע המדבר אשר שימש כנראה חקלאים שעבדו על חלקות בסבח’ה. בור המים עמוק ואורכו מגיע לאורך ממוצע של 4 מטרים. בהחלט משהו שכדאי לראות אם כבר נמצאים באזור.
  • ועוד – ההר הקדוש ושרידי הרכבת הישנים הם רק חלק ממה שעוד מצפה לכם בסינגל עזוז.

 

טיפים חשובים וחוויות מטיילים

אם תחפשו מעט חוויות של מטיילים שחוו את סינגל עזוז תיווכחו להיחשף ללא מעט ביקורות חיוביות על מסלול מרהיב שממש מעט מכירים ומציע מגוון נופים וחוויות עוצרות נשימה. מדובר במסלול שמיועד בעיקר עבור רוכבי אופניים שהתנסו במסלולים נוספים. מומלץ להגיע מצוידים היטב עם כל הציוד הדרוש בהתחשב באורכו של המסלול, כמובן לא לשכוח מספיק מזון ושתיה ואיך שלא, אמצעי בטיחות שיגנו עליכם ויוודאו שתסיימו את המסלול בריאים ושלמים עם מספר חוויות נוספות לספר לחברים והמשפחה…

 

לסיים את המסלול בצימר מפנק…

מחוץ ליישוב הקטן עזוז המונה 16 משפחות בלבד, תוכלו למצוא מספר צימרים מפנקים מנותקים לגמרי מהכול ומחוברים אך ורק לטבע. “שמבלה עזוז” מציעה לכם ליהנות מחוויה מדברית אחרת שתאפשר לכם לעצור לרגע את שגרת החיים ולהתחבר לשקט ולרוגע שהטבע מציע לנו מידי יום.

מלבד צימרים תוכלו ליהנות ממגוון שירותים ביניהם סדנאות, טיפולים ועיסויים, ימי כיף ועוד…
התקשרו עכשיו למספר 052-5750001 או הזמינו באתר את השירות הרצוי.

פוסטים קשורים

לבירורים ופיטפוטים התקשרו 052-5750001 או השאירו הודעה ונחזור בהקדם