סדנאות טנטרה

מה זה טנטרה? למי זה מתאים? וכיצד זה יכול לעזור?!

הטנטרה היא זרם שהתפתח במקור עוד במאה ה-6 במסגרת ההינדואיזם והתפתחה בכוונה לעזור לאנשים להעצים את היכולות שלהם ולהביאם לידי ביטוי והארה מול הכוחות האלוהיים שביקום. תורת הטנטרה הושפעה במהלך השנים והיום היא משלבת בלא מעט מקרים גם יוגה ומדיטציה, תוך הבנה והתייחסות לגוף ולנפש כאל יחידה אחד הקשורה ומשפיעה אחת על השניה.

משמעות המילה טנטרה בסנסקריט הוא מארג, המשמעות היא “הרחבה”. הטנטרה למעשה מציעה מגון טכניקות כשלכולם מטרה משותפת, להביא את האדם להארה ועל ידי כך לעזור לו לגדול ולהתרחב ברמה הנפשית תודעית מעבר למה שהוא עכשיו.

נהוג לחלקה לשלושה חלקים:

  • טנטרה אדומה – עוסקת במיניות מודעת ומעניקה לגיטימציה לעסוק במין כמקור התפתחותי חיובי לגוף ולנפש על פני גישות שונות שרואות במין גורם מפריע.
  • טנטרה שחורה – עוסקת בטקסים שמטרתם לשנות את המציאות
  • טנטרה לבנה – עוסקת במדיטציה, יוגה וכל השאר…

שיטת הטנטרה כתרפיה…

בעשור האחרון גדלה המודעות בעולם המערבי לשיטה נפלאה זו שנקראת טנטרה והיום ניתן למצוא מגוון סדנאות המביאות את תורת הטנטרה לכל מי שמעוניין להתנסות. הטנטרה הוכיחה את יעילותה ויכולה לסייע ככלי תרפיה אשר יעזור לכם לחזק את הקשר בין הגוף לנפש, לשחרר חסימות רגשיות (שלפעמים מלוות אותנו במשך שנים ארוכות), התמודדות עם טראומה רגשית או מינית, שיפור בעיות בתפקוד המיני ואפילו שיפור בבעיות בריאותיות שונות.

מלבד כל זאת הטנטרה יכולה לשמש אתכם בצורה מדהימה ברמה הזוגית, על ידי חוויה משותפת של בני הזוג בטנטרה במקרים רבים חל שיפור בזוגיות וחיזוק הקשר הרגשי והמיני בין בני הזוג באופן מיידי ולטווח הרחוק. על ידי שילוב של טכניקות ריפוי מיני וריפוי של הגוף והנפש ניתן למעשה לתקן ולשפר מהבסיס תוך התמקדות בבעיה עצמה ולא רק בסימפטום שלה.

מה עושים בסדנת טנטרה ולמי היא מתאימה?

אולי כדאי להתחיל שסדנת טנטרה עוסקת בחלקה סביב מין אך לא רק. מטרתה של סדנת הטנטרה היא להעשיר עבור זוגות ויחידים כאחד את המודעות אודות תורת הטנטרה, המושגים של עולם זה, שיטות לתיעול אנרגיה, שיפור תהליכים בין אישיים והעצמה אנרגטית…

המשתתפים נחשפים לטכניקות ייחודיות המשלבות אספקטים שונים כמו מוזיקה ותנועות גוף ולומדים שיטות אשר יאפשרו להם לשפר את המיניות שלהם, לחזק את החיבור בין הגוף לנפש ואפילו להעצים את הקשר האישי והזוגי עם עצמכם ועם בני הזוג…

 

סדנת טנטרה בעזוז

אם אתם מחפשים סביבה רגועה שתאפשר לכם להפנים את עולם הטנטרה, “שמבלה עזוז” מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן המשלבת חוויה מדברית אחרת. ביישוב עזוז ניתן ליהנות בסביבה שקטה לחלוטין מניתוק מוחלט מהסביבה אותה אנו מכירים, למעשה התנאים המושלמים לסדנת טנטרה!

אנו מציעים מענה לכל צורך על ידי סדנה קצרה וממוקדת בת מספר שעות ומצד שני, סדנת טנטרה שמתפרשת על פני סוף שבוע שלם שייקח אתכם למסע עמוק ומרגש לתוך עצמכם…

לחצו למידע נוסף על הסדנא הקרובה >>

פוסטים קשורים

לבירורים ופיטפוטים התקשרו 052-5750001 או השאירו הודעה ונחזור בהקדם