מאמרים

אם החלטתם שברצונכם להתארח באזור הדרום לחופשה הבאה, עומדות בפניכם מספר אופציות למקומות אירוח שונים. במאמר זה נסקור את האופציות המרכזיות ונסביר מה ההבדלים ביניהן.

 

צימרים בטבע באזור הדרום

אם בא לכם לחוות אירוח מדברי ברמה גבוהה וליהנות מהשקט, תוכלו להתארח בצימרים של שמבלה. הצימרים ממוקמים על גדת נחל בארותיים והמתחם כולו הוא בסגנון מדברי וזה כולל נוף מושלם ומרגיע במהלך החופשה שלכם.

בתוך מתחמי האירוח שלנו תוכלו למצוא מיטבחון, מרפסת עם פינת ישיבה מגניבה, טלויזיה, בר מים וגם מקום למנגל ומדורה. כמו כן, בחלק ממתחמי האירוח שלנו ניתן גם למצוא ג’קוזי זוגי מפנק למדי. היתרון המרכזי בצימרים הוא השקט והשלווה וזאת בניגוד למלונות או מקומות אירוח בהם יש מספר רב של אנשים.

 

חוויה של אירוח מדברי

אופציה זו מתאימה מאוד לזוגות אך גם לקבוצות או משפחות. מדובר על מתחם אירוח שקט ולכן יש להימנע מהפעלת רמקולים במהלך השהות במקום. ניתן לבחור ביחידה המתאימה לקבוצות קטנות של כ-8 אנשים או לחילופין לבחור במתחמים גדולים יותר אשר עשויים להתאים גם לקבוצות גדולות של כ-40 אנשים. במתחמי האירוח המדברי שלנו תמצאו פינת קפה, מקרר ומזגן, מתחם מדורה ועוד.

 

בית מלון באזור הדרום

אופציה נוספת של מקום אירוח בדרום הארץ היא כמובן האופציה של בית מלון. ניתן למצוא כיום לא מעט מלונות ברמות אירוח שונות וגם בטווחי מחירים שונים. יש לזכור כי הזמנת מלון בדרום בדרך כלל תהיה יקרה יותר בהשוואה לאירוח בצימרים בטבע או לאירוח מדברי במתחמים ייעודים.

 

איך לבחור את מקום האירוח הנכון?

חשוב להגיד כי הבחירה של מקום אירוח בדרום הארץ, מושפעת ממספר פרמטרים:

✤ אופי החופשה הרצוי: מתכננים חופשה רומנטית וזוגית? בא לכם להתרחק מההמון ולקבל קצת שקט? ייתכן שתעדיפו להתארח בצימר שקט. בא לכם לרבוץ בבריכה או ללכת לשתות דרינקים בלובי? כנראה שמלון יתאים יותר וכן הלאה.

✤ תקציב לחופשה: רמות המחיר משתנות בין אופציה אחת לאחרת ולכן אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, כדאי שתבדקו עלויות. אומנם אפשר למצוא מלונות זולים בדרום אך לא פעם האופציות של אירוח מדברי או צימר יהיו זולות ומשתלמות הרבה יותר. תוכלו לקבל מידע על מלונות בכל אזור בארץ באתר המלונות הוטליה.

✤ מספר הנפשות: צימרים לא בהכרח יתאימו לאירוח של קבוצה גדולה ולכן אם מדובר על קבוצה גדולה של מטיילים, ככל הנראה האופציה המועדפת תהיה אירוח מדברי במתחם ייעודי.

✤ עצמאות בחופשה: בא לכם לבשל בכוחות עצמכם? תוכלו לעשות זאת במתחמי האירוח שלנו ולעשות מנגל או מדורה מגניבה. אם פחות מתחשק לכם לבשל בעצמכם, אולי כדאי לבדוק על האופציה של מלון.

לסיכום, לאזור הדרום יש הרבה מה להציע. הקסם המדברים ישאיר אתכם ללא מילים ואנחנו בטוחים שלא משנה היכן תחליטו להתארח, בסופו של דבר המיקום עצמו יעשה את העבודה ויספק לכם חופשה חלומית שתזכרו למשך זמן רב גם לאחר שהיא נגמרת.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

שלח תגובה