מאמריםטיול זוגי באווירה מדברית

 אז מה זאת בעצם חופשה..

לנקות את הגוף והנפש…לרענן את הגוף ולהתאוורר משגרת היום יום. כל אחד בעיני רוחו רואה חופשה באופן אחר…מה הכוונה? חופשה יכולה להיות למטרת שופינג, קניונים וכ’ אבל אנחנו בעיני רוחנו המילה חופשה לוקחת אותנו קודם כל  לכיוון אחד -לשקט.

חוויה מדברית

לצאת מהשגרה עבורנו זה לצאת מהטירוף, מהלחץ, הדד ליין ,המרוץ הגדול של החיים ולהגיע למקום שקט ונעים ופשוט להתנתק מהחיים העירוניים…אז החלטנו להפוך את זה למציאות שכולם יחוו את הדמיון שלנו והקמנו צימרים בדרום לזוגות ישנם גם המותאמים עבור משפחות המשקיפים להר חריף ורמת עובדה , לנוף יפיפה ובכך להעביר לנופשים את האווירה הרגועה, השקטה, הנעימה והשלווה של המדבר.מזמינים אתכם לחוויה מדברית ממכרת בצימרים שלנו הממוקמים בחיק הטבע, עשויים מעץ ואבן ומאובזרים ומעוצבים ברמה גבוהה.

דמיינו את החופשה הרומנטית שלכם..

מדבר, שקט, צימרים מעץ ואבן המתמזגים עם הטבע …ג’קוזי בחדר הצופה מבעד לחלון לנוף המדברי ועוד שלל..כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות זה מזו בחופשה באווירה הכי רומנטית שאפשר.

כדי להפוך את החוויה שלכם למושלמת..

אז עם עד כאן זה ניראה לכם כמו חלום…זה עוד לפני שהזכרנו את הפינוקים המיוחדים שלנו צימרים “שמבלה עזוז” מזמינים אתכם ליהנות ממגוון עיסויים וטיפולים מפנקים: עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות ,עיסוי רקמות עמוק, טיפול רפלקסולוגי, טיפול טנטרי ועיסוי איורבדי.

להתחבר לשקט, לרוח, לעצמך…

אם בא לכם ליהנות מזמן איכותי זוגי יחד הסדנאות שלנו משלבות הנאה, למידה וחיזוק הקשר הזוגי תוך כדי ההשתתפות בהן.

קצת על הסדנאות שלנו:

סדנת “קסם המזרח” – משלבת הסברים ותרגול מעשי בזוגות או ביחידים  על טכניקות מגוונות  מן המזרח ( שיאצו, וטווינא, עיסוי וכ’) וגם שיטות לריפוי כאבי צוואר, ראש וכ’.

סדנת “סודות כף הרגל” – קריאת האישיות והיסודות הדומיננטים על פי כף הרגל , טיפול רפלקסולוגי זוגי זה לזו להתנסות מעשית.

סדנת “טנטרה”- הטנטרה משלבת רגש, מחשבה, מיניות, העלאת והתמרת אנרגיה. בסדנה נשלב תרגילי נשימה לחיזוק שרירי רצפת האגן להעלאת האנרגיה המינית ובכך להעצים את החיוניות והבריאות הגופנית והנפשית שלנו.

באתם עם זוג נוסף? ישנה אפשרות לסדנה בקבוצה.

מגוון  אפשרויות נוספות להשלמת החוויה : ארוחות, טיולים, אטרקציות מקומיות, טיולי ג’יפים וכ’.

 

אז חיפשתם צימרים בדרום לזוגות..? אמרתם “שמבלה עזוז” !

המטרה שלנו היא להעניק לכם את כל התנאים לחופשה הרומנטית המושלמת.